Genereer inzichten
Data helps you make better decisions
Dave van Lierop

Dashboard KPI's
Continu de laatste inzichten in de belangrijkste KPI’s, zonder veel tijd te besteden aan het updaten van de inzichten.
Inzicht in zaken als:
- Verkopen
- Afzet
- Prijzen
- Promoties
- Assortiment
- Product positie
Dit voor totalen, per kanaal, er retailer, per categorie. Hierbinnen kun je ook direct de ontwikkeling vergelijken van producten en/of merken ten opzichte van de categorie


Inzichten ruimte verdeling & positie
Schapruimte heeft substantiële invloed op de verkopen van een product, het is dus van belang te wijzigingen te documenteren.
In een overzicht welke producten gelist zijn bij welke retailer en daarnaast direct de verkoopimpact die verandering van assortiment met zich meebrengt.
Inzichten prijs & promotie
Het retailkanaal zonder promoties in niet voor te stellen maar als we de effectiviteit van de promoties omhoog brengen.
Welke promotionele activiteiten werken het best bij retailer A en welke bij Retailer B? een hogere promotiefruk op de categorie is niet de weg om de verkopen hoog te houden, zorg in plaats daarvan voor effectieve promoties.
