Automatiseren & voorspellen
Data helps you make better decisions
Dave van Lierop

Bespaar tijd door je processen te automatiseren
Kies voor digitaliseren en automatiseren om altijd real-live inzichten te hebben. Gebruik maken van bestaande geautomatiseerde processen en deze aansluiten bij Marktdata en de andere data van externe. Samen zorgen wij ervoor dat u op korte termijn beslissingen kunt nemen die niet alleen gebasseerd zijn op uw eigen databronnen maar die ook aangesloten zijn op externe verwachtingen of datasets.
Resultaten
- Tijdsbesparing
- Meer snelheid
- Minimaliseren van fouten
- Processen worden schaalbaar
- Continuïteit


Voorspellen van promotiemoment & mechanisme
De promotiedruk binnen groente en fruit neemt al jaren toe zonder dat de effectiviteit wordt gemeten. Door het combineren van verschillende databronnen zijn in staat te voorspellen welk promotie-mechanisme, prijs maar ook in welke periode de promoties het beste kunnen worden ingezet.

Factoren voor beïnvloeden promotie effectiviteit:
- reguliere prijs
- prijs van de concurrent
- promotieprijs
- Promotiemechanisme
- Communicatiemiddelen
- Positie folder
- Positie winkel
- Verpakking
- Volume